Nem azért foglalkozunk annyit a francia ghetto-house (egyelőre maradjunk ennél a megszólításnál) kiadóval, a Moveltraxx-szal, mert le vagyunk kötelezve a főnök - egyben 9. mixünket jegyző - Big Dope P-nek, hanem mert nektek akarunk jót. Röviden: itt a Da Movelt Posse Episode 5. és már nagyon égeti a hangfalainkat.
Alig két héttel a Cobra Krames EP után dobta piacra a tágan vett gettózenék iránt elkötelezett kiadó 22 számos színtér-összefoglalóját, és jópár nagyágyút sikerült letömöríteniük a válogatásba. A nagy kalap a ghetto-house, de azon belül kapunk szájbaverős, csontszáraz bmore-t az első ligából (James Nasty, DJ Tameil), juke-ot és egyéb nagy-fordulatszámú klubzenét (EQ Why és természetesen a nagyfőnök Big Dope P még pedig Lil' Wayne-nel súlyosbítva), UK-style bassmusic-ot és dub- vagy akármilyen-stepet (Subvader, Diamond Bass, Boylan vs. Sinjin Hawkwe, Sweet Leech), swag-hiphopot (DJ Earl), és természetesen töménytelen house-t az Armand Van Helden stílusú macsó hiphouse-tól a dekadens chicagói elhajlásig (pl. Manolo Pimp, Hostage, Hush Hush Pony, Cobra Krames, Per QX).
(V.A.) DA MOVELT POSSE EPISODE 5 [MTXLT118] by Moveltraxx
És akkor most a hab a tortán: a monterey-i Ezekiel Drop Ur Ass-e kapott végre méltó megjelenést ebben az előkelő környezetben. A kategorizálhatatlan stílusú, sohasem hallott hangokat mixelő háromperces darabról nemcsak a Buraka Som Sistema nyilatkozik úgy, hogy ez a legforróbb track jelenleg, de a Mad Decent is lájkolta a Soundcloudon. A kiadó is bízhat az újdonság erejében, mert a black metaltól a swagen, 3ballon és dubstep/bass-en játszi könnyedséggel átlibbenő szám kapott egy szürreális (értsd beteg), mégis überhipster klipet a GroovyChaos brigádtól. El sem tudjuk képzelni, mire számíthatunk a mexikói basszus-okkultistától a jövőben.
új kommentek