Biztonságban a vadvilág - legalábbis, ha a svájci Wildlife! vigyáz rá, ahogy teszi ezt a Man Recordingsnál frissen megjelent új EP-jén, amit három nagyágyú bevonásával szabadított ránk.
Überkúl fazonú emberünk, aki a punk után a jamaikai soundclash kultúrával esett szerelembe a húszas éveire, és a dögös dancehall-díva Terry Lynn-nek fabrikált alapokkal szerzett magának hírnevet, ritkán ad ki felvételeket. Ahogy ez ebből a friss interjúból kiderül, most épp egy változatos hangvételű, punk/ska/dancehall legendákat egy mikrofonhoz állító albumon dolgozik, úgyhogy megbocsátjuk. Annál is inkább, mert svájci badboy autentikus, sok tekintetben a 80-as évek digi-dancehall és a 90-es évek dubplate kultúrájára hajazó produceri munkája üde színfolt a global bassben, hallatszik, hogy nem a Major Lazer taszította a globális tánczenébe. Ritka, de nagyon várt megjelenéseivel lassan szinte a teljes színteret körbelövi, adott már ki számokat tőle az Enchufada, a Mixpak, úgyhogy most a Man Recordings volt soron.
A négyszámos érdekessége, hogy az egyedül elkövetett – ragadós – Clappaz riddim mellett a másik három track közös munka a tropical bass európai elitjével, azaz a VOLT-on elcsíphető Toddla T-vel (Hear Dat - jó kis grime-os dancehall/soca), a Man-főnök Haaksmannal (Paragon - leginkább a juke felé kacsingat) és a hamarosan Budapestre látogató J-Wow-val (DNO - visszaköszön benne a lassított kuduro). A közös munka inkább a dolgok mélyére vezette az arcokat, a karneváli hangulat helyett a bass music sötétebb, mondjuk ki, matekozósabb vonala dominál, de az nagyon magas minőségben. A Ghetto Bazaar minden nagytermes bass music szettbe ajánlja az EP-t!
Akinek ennyi nem elég, az hallgassa meg Wildlife!-nak a megjelenés apropóján kevert mixét, benne az EP számai mellett még több basszuszene-csemegével.
új kommentek